پایگاه تحلیلی خبری کشکرت

دولت و ملت همدلی و همزبانی

پایگاه تحلیلی خبری کشکرت

دولت و ملت همدلی و همزبانی

پایگاه تحلیلی خبری کشکرت
بایگانی



 حجت الاسلام سید عبدالاجواد شمس الدین امام جمعه بندرانزلی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به روز صنعت دفاعی بیان کرد: با تداببر مقام معظم رهبری و تلاش دانشمندانمان امروز در زمره کشورهای قدرمند نظامی قرار داریم و علی رغم تمامی محدودیت ها بسیاری از سلاح ها را خودمان می سازیم.

وی با تاکید بر اهمیت تولید تجهیزات مدرن و پیشرفته ای همچون ناوشکن دماوند افزود: قدرت کشور ما در عرصه نظامی باعث شده تا دشمنان ایران اسلامی در مذاکرات هسته ای پیشنهاد بازرسی از تاسیسات نظامی ما را مطرح نمایند.

خطیب جمعه انزلی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران به دنبال جاسوسی از مسایل نظامی و امنیتی هستند ، خاطر نشان کرد: الحمد الله با مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی آنها هیچگاه اجازه دسترسی به مراکز نظامی ما را پیدا نخواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین در خصوص سالگرد آتش زدن مسجد الاقصی به دست صهیونیست ها و روز مسجد افزود:این روز برگ سیاهی در پرونده رژیم کودک کش و ظالم صهیونیستی است.

امام جمعه انزلی گفت: از اوایل انقلاب تا کنون مسجد مرکز فرماندهی بسیاری از فعالیتهای تاثیرگذار جامعه اسلامی ما بوده است.

وی افزود: مسجد همواره مرکز تعاون و همکاری و همچنین پشتیبانی رزمندگان در سالهای دفاع مقدس بود و بسیاری از تصمیمات سرنوشت ساز در آنجا گرفته می شد.

وی با بیان اینکه دشمن سعی نمود تا مساجد را از رونق بیندازند ، افزود: مسجد باید مهد تقدس باشد ،اما امروزه شاهدیم که بعضی از مساجد محور اختلاف شده اند.

وی تاکید کرد: باید علاوه بر اقامه نماز جماعت فعالیتهای فرهنگی و مذهبی نیز در مساجد به صورت گسترده برگزار شود ،تا مردم بیش از پیش جذب مساجد شوند.

شمس الدین با اشاره به بازدید های سرزده از چند مسجد انزلی گفت: متاسفانه شرایط بعضی از این مسجدها مورد رضایت ما نبود ،بسیاری از مشکلات جامعه ما بخاطر همین کمرنگ شدت مساجد است.

وی اظهار کرد: اینها از اهداف دشمن است که نگذارد مسجد فعال باشد ،ما باید با تلاش و کوشش مساجد را فعال تر نماییم ،چرا که این امر باعث فعال تر شدن جامعه می گردد.

وی در پایان گفت:هیات امنای مساجد باید با انجام وظایف خود برای بهتر شدن وضعیت مسجدها بهتر از قبل عمل نمایند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۱
وبلاگ تحلیلی خبری کشکرت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی