پایگاه تحلیلی خبری کشکرت

دولت و ملت همدلی و همزبانی

پایگاه تحلیلی خبری کشکرت

دولت و ملت همدلی و همزبانی

پایگاه تحلیلی خبری کشکرت
بایگانی

۱۲ روستای بندرانزلی آبرسانی شد

چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۵۹ ب.ظ

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان بعد از ظهر امروز در جریان افتتاح پروژه آبرسانی مذکور اظهار کرد: امروز طرح آبرسانی به ۱۲ روستای غرب انزلی و هشت روستا در محدوده کپورچال و کرکان به بهره‌برداری رسیده است.

محمدعلی فرامینی افزود: با توجه به اینکه مناطق مذکور برای تامین آب به‌ویژه در ایام تابستان بسیار مشکل داشتند و مردم گاهی از وضعیت آب ناراضی بودند در فاصله حدود ۳ کیلومتری از مرداب انزلی چاهی با عمق بیش از ۷۰ متر حفاری شد.

وی با بیان اینکه چاه مذکور آبدهی بسیار خوبی دارد، تصریح کرد: با اجرای ۱۶ کیلومتر خط انتقال آب را منتقل و وارد تاسیسات منطقه کرکان کردیم و با ایجاد ایستگاه پمپاژ آب را به ۸ روستا رساندیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان خاطرنشان کرد: امروز شاهد انتقال آب به روستاهای مورد نظر هستیم و امیدواریم مردم از این پس از آب آشامیدنی راضی باشند.

وی درباره هزینه طرح آبرسانی مذکور خاطرنشان کرد: برای طرح آبرسانی به روستاهای انزلی اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان هزینه شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۴/۰۶/۰۴
وبلاگ تحلیلی خبری کشکرت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی