پایگاه تحلیلی خبری کشکرت

دولت و ملت همدلی و همزبانی

پایگاه تحلیلی خبری کشکرت

دولت و ملت همدلی و همزبانی

پایگاه تحلیلی خبری کشکرت
بایگانی

در این دیدار که عصر روز سه شنبه در دفتر ریاست سازمان تشکیل شد، ابتدا بهمن صالح نیا از پیشکسوتان ورزشی گیلان به نمایندگی از حاضرین خواستار توجه و مساعدت ویژه سازمان جهت بازسازی و احیای ورزشگاه تختی بندرانزلی شد.

وی با اشاره به کلام شهید باهنر که "ورزش کردن عبادت است و محل ورزش عبادتگاه" گفت: با توجه به بازدید ناظرین AFC از این ورزشگاه ایراداتی برآن وارد گردید که نیازمند تخصیص اعتبارات لازم جهت رفع مشکلات از سوی دستگاه های اجرایی می باشد


ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان نیز پس از شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات با بیان اینکه درحال حاضر قلب فوتبال گیلان در ورزشگاه بندرانزلی است از مساعدت این سازمان برای احیای این ورزشگاه خبر داد و گفت: در آینده ای نزدیک کارشناسان مربوطه سازمان بازدیدی از ورزشگاه خواهند داشت تا پس از  بررسی های لازم مسائل خرد و کلان مربوط به بازسازی را منعکس و اعتبارات لازم در نظر گرفته شود.

کیوان محمّدی افزود: سعی خواهیم کرد اعتبارات مسائل خرد را تا پایان سال جاری تامین کنیم اما اعتبارات مسائل کلان ان شاء الله سال آینده تخصیص خواهد یافت.

وی با تاکید بر اینکه فوتبال گیلان نیاز به توجه ویژه دارد خاطرنشان کرد: استانی که دارای بالاترین پتانسیل ها برای کمک به فوتبال ملی است شایسته حمایت همه جانبه دستگاه های اجرایی جهت تکرار افتخارات گذشته تیم هایی همچون  ملوان -داماش-سپیدرود-چوکا است.

ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان یکی از راهکارهای مهم و تاثیرگذار برای حل مشکلات ورزشی استان را تشکیل شورای مشورتی با حضور پیشکسوتان و فعالان ورزشی استان گیلان دانست و تصریح کرد: حل هرمسئله ای به دست متخصصان آن رشته رخ خواهد داد و اگر کسی هم به عنوان فردی غیر تخصصی وارد می شود باید به انتخاب پیشکسوتان آن رشته باشد.

محمّدی افزود: می بایست فارغ از مسائل تفرقه انگیز همه پیشکسوتان و فعالان هریک از رشته های ورزشی دور هم جمع شوند و پیشنهادات خود را ارائه دهند تا به یک نقطه نظر مشترک برای حل مسائل برسیم.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۷
وبلاگ تحلیلی خبری کشکرت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی