پایگاه تحلیلی خبری کشکرت

دولت و ملت همدلی و همزبانی

پایگاه تحلیلی خبری کشکرت

دولت و ملت همدلی و همزبانی

پایگاه تحلیلی خبری کشکرت
بایگانی

مدیر کل تامین اجتماعی از مسئولین برگزاری مسابقات فوتسال دسته دوم کارکنان تامین اجتماعی در بندرانزلی تشکر و قدر دانی کرد.
 
مسابقات دسته دوم کارکنان تامین اجتماعی طی هفته گذشته در بندرانزلی برگزار شد که آقای حق پرست مدیر کل تامین اجتماعی در گفتگو با خبرنگار فوتبال انزلی، توضیحاتی را در این خصوص ارائه نمود.
 
وی عنوان کرد: مسابقات المپیاد ورزشی سازمان در دو بخش آقایان و بانوان در رشته های فوتسال، والیبال، پینگ پنگ، کشتی، شنا، دوومیدانی، بدمینتون، کوهنوردی، آمادگی جسمانی و دوچرخه سواری برگزار شد که رشته فوتسال آن در شهر زیبای بندرانزلی و با حضور ۳۵ تیم از تاریخ ۳ مهر شروع و ۱۰مهر به اتمام رسید که درپایان ۴ تیم ستاد مرکزی الف، اداره کل تامین اجتماعی گیلان، مدیریت درمان استان آذربایجان شرقی و اداره کل تامین اجتماعی سمنان به لیگ دسته اول صعود کردند.

وی ضمن قدردانی از عوامل اجرایی و برگزاری این مسابقات عنوان داشت: از همه عزیزانی که در این دوره از مسابقات صمیمانه ما را همراهی کردند تشکر میکنم، از جناب بهمن صالح نیا و آقای ابراهیم سیمدار سپاسگزارم که از روز اول تا اتمام این مسابقات لحظه ای ما را تنها نگذاشتند و در کنار ما بودند، همچنین از اعضای هیات فوتبال بندرانزلی حاج محمود رمضانی پور، کریم مسافری، نریمان یوسفی و سیدجواد حسنی صفت، کمیته داوران فوتبال انزلی و آقای رهنما مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان کمال تشکر و سپاس را دارم.

در ادامه بهمن صالح نیا آقای حق پرست مدیر کل تامین اجتماعی را از علاقمندان و پیش گامان ورزش نامید و اظهار داشت: امیدوارم که همه ساله این گونه مسابقات در انزلی برگزار شود تا باعث آشنایی و نزدیکی مردم با فرهنگ استانهای مختلف گردد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۲
وبلاگ تحلیلی خبری کشکرت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی