پایگاه تحلیلی خبری کشکرت

دولت و ملت همدلی و همزبانی

پایگاه تحلیلی خبری کشکرت

دولت و ملت همدلی و همزبانی

پایگاه تحلیلی خبری کشکرت
بایگانی

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است


DSC_4190

 به گزارش انزلی چی، کشتی سومیا متعلق به کشتی رانی دریای خزر امروز سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ در بندر انزلی به گل نشست. کشتی سومیا در سه مرحله به ترتیب در موج شکن غازیان، موج شکن بندر انزلی و حوضچه بندر انزلی به گل نشست.

بر پایه این گزارش، بندر انزلی مهم ترین بندر تجاری و صیادی در شمال کشور بوده که از طرفی وظیفه نقل و انتقال کالا و تجارت دریایی منطقه و از طرف دیگر وظیفه حفظ اکوسیستم تالاب بندر انزلی را بر عهده دارد. حوضچه بندر انزلی که از یک سو به دریای خزر و از سوی دیگر به تالاب بندر انزلی منتهی است تحت دو مکانیزم رسوب گذاری می باشد که عبارتند از رسوبات دریایی و رسوبات رودخانه ای.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۳
وبلاگ تحلیلی خبری کشکرت




مدیرعامل ملوان گفت: تنها دلیل این که ملوان همچنان پابرجاست به دلیل اصالت، غیرت و علاقه ای است که میان بازیکنان و هواداران وجود دارد.

مسعود رضائیان مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان از وضعیت اسف بار ملوان در  خصوص کیفیت بسیار پایین زمین چمن ورزشگاه تختی انزلی گفت: زمین چمن برای تیم فوتبال مثل تخته سیاه برای دانش آموزان مدرسه است وجود زمین چمن شاید اصلی ترین بخش برای یک باشگاه حرفه ای باشد در فصل تابستان که به زمین نگاه می کنید شاید در یک زمین سرسبز و باطراوت هستید زیرا بیش از 50 درصد این سبزی به دلیل علف های هرز است اما زمانی که هوا به سردی می رود این علف‌ها خشک می شوند و یک بارندگی سنگین در زمینی که نه زیر ساخت دارد و نه سیستم گرمایی و حرارتی مناسب باعث می شود که این زمین گل آلود شود. 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۱
وبلاگ تحلیلی خبری کشکرت